img { border: 0 !important; }

poniedziałek, 23 lipca 2012

Hello! Is it me you're looking for?


Witajcie! Chyba mnie jeszcze nie znacie! Ale to nie jest źle! Wpadłam by poinformować was o nowo uruchomionym blogu! A co tu znajdziecie? Oczywiście wiele inspiracji modowych, ale przede wszystkim coś co kocham a mianowicie - DIY (do it yourself). Według mnie jest to dość ciekawe, a inspirować się można tym na każdym kroku. Coś o mnie? Oczywiście! Jestem wielką fanką Harrego Pottera, jestem w trakcie pożerania umysłem czwartej części :3 Polecam! Oczywiście mieszkam w Polsce, mieszkam na Mazurach, serdecznie was zapraszam :> Co poza tym? Ah tak zapomniałabym! Po prawej stronie macie mój banner proszę o wstawianie! Byłaby wdzięczna, a pierwsze 7 osób które dodadzą mnie do obserwowanych dostaną ode mnie prezent :) Zapraszam więc was do komentowania i wstawiania bannera do siebie :3 

Tres

9 komentarzy:

  1. nareszcie ;-* Świetny szablon i cały wygląd bloga ;3 Czekam na jakieś inspiracje ;3 Kocham ;-*

    OdpowiedzUsuń
  2. No mam nadzieję, że nie na próżno się rozpisałaś :) I będzie baaardzo ciekawie :d
    Proszę mnie informować o nowych wpisach ;D
    Hymm... a baner, cóż wstawię u siebie na blogu :D
    Zapraszam do siebie częściej.
    Pozdr. Aga z ryssik.bloog.pl ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. inspiracje ! Ja tez lubie diy chciaz pokracznie mi to wychodzi :P

    OdpowiedzUsuń
  4. nie moge sie doczekac co tu powstanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia ;d Będę tutaj zaglądać i czerpać inspiracje ;-) Jak coś to z chęcią pomogę Ci rozsławić bloga ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. siema, dodaję cię do obserwowanych [nie ze względu na prezęt ale ze względu że ja też kocham DIY ] . aaa, już cię wielbię. ; >
    ja pożeram teraz drugą część darów anioła. boska! :3
    polecam!

    u mnie konkurs. wpadniesz?

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenia :D
    zapraszam:
    http://highwayy-to-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. czuje że będzie tutaj super :)
    Proszę zajrzyj do mnie zaoberwuj skomentuj ja zrobię to samo ! ♥ www.oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. zapowiada się ciekawie :). mieszkasz na mazurach.? ;DD.
    ja nie czytam harrego pottera, jakoś mnie nie ciągnie, filmów też nie widziałam. nie lubię since-fiction. :).
    dzięki za komenatrz i zapraszam na nn: payphone.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń